Tegenwoordig is het meeste contact met onze klanten volledig digitaal. Maar als je wilt, ben je natuurlijk altijd welkom om langs te komen op ons kantoor voor een persoonlijk gesprek. Hieronder alvast het antwoord op de meest gestelde vragen.
Waarom zijn jullie zoveel goedkoper
Door o.a. moderne software, een automatische bankkoppeling en de benodigde ervaring is de boekhouding tegenwoordig vaak heel eenvoudig. Dit betekent niet dat wij geen complexe jaarstukken met salarissen, deelnemingen, effecten, leningen, voorzieningen, agioreserves e.d. kunnen doen. Meestal zijn dit eenmalige boekingen voor de aansluiting en zal het niet veel extra tijd kosten.
U krijgt bij ons dezelfde dienstverlening, maar dan tegen eerlijke prijzen.
Wat moet ik zelf doen
Het enigste wat je hoeft te doen is het aanleveren van alle inkoop- en verkoopfacturen via de mobiele app / per email. Het is ook mogelijk om de verkoopfacturen rechtstreeks via de mobiele- of webapp te maken. Eenmalig moet er een bankkoppeling met het boekhoudpakket gemaakt worden en een verkoopsjabloon als u ervoor kiest om via de software te factureren (aanbevolen).
Wat is inbegrepen in het maandtarief
Inbegrepen is:
Niet inbegrepen is:
Kan ik op elk moment opzeggen
Bij ons kun je op elk moment het abonnement opzeggen, omdat wij erop vertrouwen dat onze dienstverlening naar volle tevredenheid zal zijn. Je abonnement stopt aan het eind van de maand waarin je deze opzegt. Hierdoor ben je dus niet gebonden aan een langdurig contract.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.