Veelgestelde vragen
Tegenwoordig is het meeste contact met onze klanten volledig digitaal. Maar als je wilt, ben je natuurlijk altijd welkom om langs te komen op ons kantoor voor een persoonlijk gesprek. Hieronder alvast het antwoord op de meest gestelde vragen.
Waarom zijn jullie zoveel goedkoper
Door o.a. moderne software, een automatische bankkoppeling en de benodigde ervaring is de boekhouding tegenwoordig vaak heel eenvoudig. U krijgt bij ons dezelfde dienstverlening, maar dan tegen eerlijke prijzen.
Wat moet ik zelf doen
Het enigste wat je hoeft te doen is het aanleveren van alle inkoop- en verkoopfacturen via de mobiele app / per email. Het is ook mogelijk om de verkoopfacturen rechtstreeks via de mobiele- of webapp te maken. Eenmalig moet er een bankkoppeling met het boekhoudpakket gemaakt worden en een verkoopsjabloon als u ervoor kiest om via de software te factureren (aanbevolen).
Wat is inbegrepen in het maandtarief
Inbegrepen is:
- Gebruik van de mobiele- en webapp
- Dagelijkse verwerking van de inkoopfacturen, verkoopfacturen en banktransacties
- Periodieke BTW / ICP aangiften (voor de OSS aangiften zijn de kosten € 50 per aangifte extra)
- Professionele jaarrekening en deponering publicatiestukken Kamer van Koophandel
- Aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting
- Vragen bij de boekhouding
- Het eenmalig opzetten van de online administratie
Niet inbegrepen is:
- Salarisadministratie
- Fiscaal en financieel advies bij complexe vraagstukken
- Startersbegeleiding
Kan ik op elk moment opzeggen
Bij ons kun je op elk moment het abonnement opzeggen, omdat wij erop vertrouwen dat onze dienstverlening naar volle tevredenheid zal zijn. Je abonnement stopt aan het eind van de maand waarin je deze opzegt. Hierdoor ben je dus niet gebonden aan een langdurig contract.